loading...
ماسال تو دي
شروين بازدید : 70 چهارشنبه 1393/05/22 نظرات (1)

هایده هدایتی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به تبصره 22 که 11 میلیارد و 500 میلیون تومان از تملک دارایی است، اظهار کرد: تمام پروژه‌ها پیشنهادی است و باید منتظر تصویب آنها بود.

وی با بیان اینکه آب منطقه‌ای سه پروژه در تبصره 22 به مبلغ200 میلیون تومان برای مرمت و بازسازی چاه‌ها و بند انحرافی و بهسازی انهار دارد، افزود: آب و فاضلاب روستایی پنج پروژه با مبلغ 700 میلیون تومان دارد که تامین آب آشامیدنی تنیان، طاهرگوراب، ندامان و سسار است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی صومعه‌سرا به یک پروژه آب و فاضلاب شهری اشاره کرد و گفت: این پروژه ملی و آب رسانی به شهر صومعه‌سرا است.

هدایتی تصریح کرد: آموزش و پرورش یک پروژه کانون تربیتی الزهرا تولم شهر، فرهنگ و ارشاد اسلامی تعمیر مجتمع فرهنگی هنری طاهر گوراب با مبلغ 75 میلیون تومان، استانداری احداث زمین چمن با مبلغ 50 میلیون و اداره اطلاعات یک پروژه 150 میلیونی برای احداث سایت را دارند.

وی با بیان اینکه برای بازسازی و تعمیر مساجد به اداره اوقاف و امور خیریه 300 میلیون تومان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: به بنیاد مسکن برای پنج پروژه تهیه طرح‌های روستای پاتاوان، لیفشاگرد، خراط محله، پشتیر، نوخاله اکبری 600 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی صومعه‌سرا تاکید کرد: به تبلیغات اسلامی برای یک پروژه که احداث خانه عالم و کانون فرهنگی طاهر گوراب است 50 میلیون تومان بودجه تخصیص یافته است.

هدایتی با بیان اینکه اداره کار و تعاون با مبلغ 50 میلیون باید  مجتمع ورزشی صومعه‌سرا را مرمت و بازسازی کند، اظهار کرد: شرکت توزیع برق با دو پروژه با مبلغ 500 میلیون تومان باید تعمین برق تک خانوارهای فاقدبرق روستایی و اصلاح و توسعه  شبکه‌های توزیع برق را مد نطر داشته باشد.

وی افزود: به جهاد کشاورزی 400 میلیون تومان برای 5 پروژه تخصیص یافت که احیا و بازسازی آب بندان، انهار، اجرای عملیات خط انتقال آب با لوله در روستاهای تابعه، حفر و تجهیز چاه عمیق روستای لیفشاگرد و ایستگاه پمپاژ نوخاله اکبری است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی صومعه‌سرا گفت: دانشگاه علوم پزشکی با دو پروژه به مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون تومان که احداث مرکز بهداشتی و درمانی و احداث اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان است.

هدایتی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی 17 پروژه با مبلغ 3 میلیارد و 350 میلیون تومان دارد که کلید بر ماسال، ساختمان فرمانداری، راه‌های پشتیر طاهرگوراب، چهار راه چالکسر وغیره از جمله پروژه‌های این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه قدس دو پروژه به مبلغ 50 میلیون برای بازسازی و تعمیر ساختمان سپاه و حوزه‌های سپاه شهرستان دارد.

دبیر کمیته برنامه ریزی صومعه‌سرا با بیان اینکه برای دو پروژه بهسازی و اصلاح شبکه معابر و تکمیل پارک ساحلی تولم شهر به شهرداری این شهر 500 میلیون تومان بودجه اختصاص یافته است، تاکید کرد: شهرداری گوراب زرمیخ سه پروژه با اعتبار 800 میلیون تومان برای زیرسازی و اسفالت معابر و تکمیل پارک و بازگشایی خیابان پشت مسجد جامع دارد.

هدایتی با بیان اینکه شهرداری صومعه‌سرا یک پروژه 200 میلیونی برای بهسازی و اسفالت معابر دارد، افزود: صدا و سیما یک پروژه توسعه پوشش دیجیتال با قیمت 350 میلیون و کمیته امداد یک پروژه با مبلغ 50 میلیون دارد.

وی با بیان اینکه نوسازی مدارس سه پروژه با مبلغ 370 میلیون تومان دارد،گفت: به نیروی انتظامی برای یک پروژه 50 میلیون تومان و به ورزش و جوانان برای چهار پروژه 575 میلیون تومان تخصیص یافته است.

دبیر کمیته برنامه ریزی صومعه‌سرا با بیان اینکه هلال احمر یک پروژه با مبلغ 50 میلیون تومان دارد، تصریح کرد: جمع اعتبار تمام این پروژه‌ها 11 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

هدایتی خاطرنشان کرد: پروژه‌های مصوب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در فصل امور عمومی به استانداری چهار پروژه برای تعمیر و تجهیز بخشداری تولمات و ساختمان بخشداری میرزا کوچک جنگلی به مبلغ 100 میلیون تومان داده شده است.

وی با بیان اینکه در فصل آموزش و پرورش به نوسازی مدارس هفت پروژه به مبلغ 181 میلیون و 900 هزار تومان داده شده است، اظهار کرد: در فصل منابع آب یک پروژه به جهاد کشاورزی برای احیا و بازسازی انهار بخش میرزا کوچک به مبلغ 70 میلیون تومان داده شد.

دبیر کمیته برنامه ریزی صومعه‌سرا با بیان اینکه در فصل حمل و نقل 4 پروژه با مبلغ  191 میلیون و 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است، افزود: در فصل انرژی به شرکت توزیع برق یک پروژه برای اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق شهرستان با اعتبار 140 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

هدایتی با بیان اینکه در فصل مسکن 530 میلیون در نظر گرفته شد، تصریح کرد: به آب و فاضلاب روستایی چهار پروژه برای تامین آب آشامیدنی ندامان، سسار، تنیان و به شهرداری گوراب زرمیخ برای بهسازی معابر 130 میلیون تومان اعتبار داده شده است.

وی با بیان اینکه به بنیاد مسکن دو پروژه با مبلغ 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: جمعا به مبلغ یک میلیارد و 213 میلیون تومان دو درصد نفت و گاز تخصیص یافت.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/05/22 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

اوه اوه چه قد زياد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو